Skontaktuj się z nami

Napisz: biuro@solkatt.pl

Zadzwoń: +48 698 089 491

Pracujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach: 9:00 – 17:00

Chętnie pomożemy i doradzimy : )

 

Dane firmy:

Solkatt Kamila Zalińska-Woźny

NIP 8951912070
REGON 520633671


Realizacja zamówień

Wszystkie projekty wykonujemy ręcznie w naszej krakowskiej pracowni. Realizacja następuje zaraz po zaksięgowaniu wpłaty i zajmuje nam do pięciu dni roboczych. Twoja biżuteria powinna dotrzeć do ciebie maksymalnie 48 godzin od nadania paczki. Jeśli zależy Ci na czasie, proszę skontaktuj się z nami – postaramy się jak najszybciej przygotować Twoje zamówienie.


Płatność i dostawa

Płatność

Za swoje zamówienie możesz płacić za pośrednictwem:
– Przelewy 24
– Płatność Blik
– Przelew tradycyjny

Jeśli wybierzesz opcję płatności standardowym przelewem, w tytule prosimy podać nr zamówienia.

 

Nr rachunku
Solkatt Kamila Zalińska-Woźny

MBank 25 1140 2004 0000 3502 8380 8864


Dostawa

Na terenie Polski zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Kurier InPost Standard oraz InPost Paczkomaty.

Czas dostarczenia przesyłki od momentu nadania to 1- 2 dni robocze. Koszty  przesyłki  14 zł.

 


Zwroty i Wymiany, Reklamacje

Zwroty i Wymiany

Zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.

Aby dokonać zwrotu/wymiany towar musi być nowy, nie może nosić znamion użytkowania. Zwracany/wymieniany towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu Solkatt oraz zapakowany tak, aby podczas wysyłki nie został uszkodzony.

Formularz zwrotu możesz pobrać TUTAJ.

Formularz wymiany możesz pobrać TUTAJ.

Biżuterię wraz z wypełnionym formularzem należy wysłać pod podany niżej adres. Prosimy o wybór innej firmy przewozowej, niż Poczta Polska.

 

Po zatwierdzeniu zwrotu niezwłocznie dokonamy przelewu środków ( wraz z kosztami wysyłki) na wskazany przez Ciebie w formularzu nr konta.
Pamiętaj , że wysyłasz zwrot na swój koszt.

Tryb składania i rozpatrywania reklamacji

Jeśli chcesz złożyć reklamację zamówionej biżuterii, prosimy o wiadomość na adres: biuro@solkatt.pl  Na pewno wspólnie uda nam się znaleźć satysfakcjonującą rozwiązanie. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowaną biżuterią oraz wypełniony formularzem reklamacyjnym.

O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Formularz reklamacji produktu znajdziesz: TUTAJ

Reklamowaną biżuterię wraz z wypełnionym formularzem prosimy wysłać na podany niżej adres. Prosimy również o wybór innego przewoźnika, niż Poczta Polska.